Keskiviikon agilitystä ei ole paljon kerrottavaa. Nuka vikisi, haukkui vinkui, riehui ja kiskoi remmissä ku piti ootella. Tehtiin 18 esteen rataa 3-4 esteen pätkissä. Radalla oli kaikki muut esteet paitsi pussi , pöytä ja muuri.

Kaikki muut esteet meni kivasti paitsi kontaktit. Nuka ei keskittynyt niihin ollenkaan vaan ryntäili joka paikkaan. Pysähtyi kohtuullisesti alas käskyllä. Tästä syystä varasin tälle päivää yksityistunnin jossa jauhettiin A:ta ja Puomia. Raskas tunti sekä mulle et koiralle mut molempien pari viimeistä toistoa oli suorastaan supereita. Ei yrittänyt mun jalkoihin ei kääntynyt keskellä estettä katsomaan mua vaan meni lujaa ja suoraa alastulo kontaktille odottamaan lupaa poistua.

Nyt täytyy vaan käydä rautakaupassa ja rakentaa omat kontaktiesteet et pääsee treenaamaan niitä useammin. Lisäksi mun täytyy ruveta juoksemaan ton koiran kanssa ku ottaa lisäkiekkoja mun juostessa. Itsellä on opettelussa rauhalliset ja pehmeät liikkeet.