Eilen en jaksanut illalla enää päivitellä blogia. Aivan älytön päivä 7 aikaan lähdin liikkeelle ja illalla puol 9 aikaan pääsin istuskelemaan. Tänään ei olekkaan noita tokoharkkoja kun oli tullut treenikamuille muita menoja. Aattelin jos ottais ihan kunnon harjoitukset Nukan kanssa tossa pihalla ja sit treenattais tota kapulan pitoa täällä sisällä. Eilisiin treeneihin...

Nuka oli aivan supervauhdikkaana ja meinasi olla käyttäytymisohjeetkin hieman hukassa. Tämän uskoisin johtuvan siitä että mulla oli niin kiire päivä eilen ja toissapäivänä on kakaralle kertynyt liikaa virtaa.

1.harjoitus: hyppysuora ensin 2 ja sitten 4 hyppyä. Nuka jäi aina katsomaan mua eka hypyn jälkeen mutta Minna houkutteli sen luokseen ja mä pysähdyin. Lisää eteenmeno treeniä ja sitten pikkuhiljaa myös se oma liike mukaan niin hyvä tulee ainakin toivottavasti.

2.harjoitus: putki persjätöllä. Ei en onnistunut tungin vain valssia koko ajan. Omat ajatukset mukaan niin ehkä se siitä.

3.harjoitus: rata;hyppy-putki(persjättö)-hyppy. Ihan ok (jopa ohjaaja osasi nyt) hieman liian hidas olin mut ihan kivasti tuo kuitenkin sujui.

4.harjoitus: rata;rengas-putki-hyppy-(valssi)hyppy ja putkeen. Tämä oli tosi kiva. ainut että mun valssi oli hieman hidas ja nuka ehti kiertää hypyn.

5.harjoitus:rata;hyppy-hyppy-hyppy(1.hyppy uudestaan toisen suuntaan)-putkeen-takaakiertohyppy. Eka meni ihan höpöksi kun jäin itse jarruttelemaan. Mutta toinen kerta sujui kuin unelma. Ainut moka tuli kun en vienyt Nukaan tarpeeksi lähelle putken suuta ja sit meni ohi.

6.harjoitus: kepit, hakee kyllä jo kohtuullisen hyvin mutta vielä ei päästetä irti. Pitää kysyä jos jani kävis hakemassa vanhoja suksisauvoja tuolta ladosta niin voi tehdä kepit tohon pihalle.

7.harjoitus: kontakteja pikkupuomilla. Tämän se kyllä osaa, itsellä teki mieli jo päästää tuo irti niin hienosti pysähtyi alas komennolla puomin alas odottamaan mua.